Pascal doet mee met de Schaak-Off 2024

Voor nieuwkomers organiseren we op 19 November as. de Schaak-off. Tijdens dit evenement speel je op één avond een toernooitje van 3 partijen. Hierbij krijg je de kans om je schaakvaardigheden te meten met zowel clubspelers als huisschakers. Het begint om 20.00 uur in het Denksportcentrum van Papendrecht.

Inschrijven kan via https://startmet.schaken.nl/activiteit-detail?id=527219

Kosten 10,- Euro p.p. Ook voor leden lijkt inschrijving dit jaar niet gratis te zijn. Wel krijg je hiervoor weer een maand Chessable Pro gratis.

Het officiële aankondigingsbericht leest u hier onder:

Schaak-Off 2024: Doe mee en laat je schaaktalent zien op het grootste landelijke schaaktoernooi van het jaar!

Alle schaakliefhebbers hebben weer een kans om hun schaak skills te tonen, want de inschrijvingen voor de Schaak-Off 2024 zijn officieel geopend! Dit spannende schaaktoernooi, dat zijn vorige edities een groot succes kende, belooft opnieuw een geweldige editie te worden.

De Schaak-Off is een jaarlijks terugkerend toernooi voor schaakliefhebbers van alle niveaus. Het toernooi brengt spelers samen, waarbij deelnemers de kans krijgen om hun vaardigheden te tonen en te genieten van een gezonde competitieve sfeer.

Met een mix van ervaren schakers en opkomend talent is het toernooi uitgegroeid tot hét landelijke schaaktoernooi waar kennis wordt gedeeld, nieuwe vriendschappen worden gesmeed en schaaktalent wordt gevierd.

Dit jaar zullen de voorrondes plaatsvinden tussen 5 en 24 november bij de lokale clubs. Tussen 1 december en 31 januari vinden de regionale finales plaats waar de schakers strijden om een ticket voor de grote finale op 15 februari in De Bilt.

De inschrijvingen zijn nu officieel geopend, en schaakliefhebbers worden aangemoedigd om zich aan te melden en hun plaats op het bord te reserveren. Deelnemers krijgen niet alleen de kans om hun schaaktalent te tonen, maar maken ook kans op fantastische prijzen. Meld jij je aan voor de Schaak-Off, dan ontvang je automatisch 1 maand gratis Chessable pro en maak je kans op 1 van de 5 Chessale vouchers t.w.v. €100 euro.

Dus, als schaakliefhebber is de Schaak-Off 2024 jouw kans om te schitteren. Meld je aan en laat je schaaktalent zien op het grootste toernooi van het jaar!

Voor meer informatie over inschrijvingen en het evenement ga naar www.startmet.schaken.nl

Een reactie plaatsen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *